Betaalmethodes

  • IDEAL
  • Achteraf betalen met klarna
  • Betalen bij afhalen

Retourneren

Het kan een keer voorkomen dat je niet tevreden bent met je aankoop. Daarom kun je jouw aankoop tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Deze dienen wel aan de onderstaande retourneervoorwaarden te voldoen. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

  • Wanneer je ervoor kiest om een product terug te sturen, zal deze met alle geleverde toebehoren, in orginele staat en verpakking, ongebruikt en onbeschadigd geretourneerd worden.
  • Om gebruik te maken van het retourproces, dien je het retourformulier volledig in te vullen. Klik hier om het retourformulier te downloaden. Vul het formulier volledig in en stuur dit samen met de producten naar: Beautique Salon, Mispellaan 14, 7881RS Emmer-Compascuum of mail het ingevulde formulier naar info@beautiquesalon.nl
  • Na ontvangst in goede orde, zal het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen worden teruggestort op jouw rekening.
  • Let op! Het product mag niet beschadigd, gebruikt of geopend zijn en moet in de orginele verpakking zitten. Maak het product hierom niet open en draai ook niet aan eventuele doppen. Zo komt de sealing van het product los en neem ik het product niet meer terug.
  • Een verkeerd product of foutief product ontvangen? Neem dan contact met mij op via de mail: info@beautiquesalon.nl. Controleer daarom altijd eerst jouw bestelling, voordat je de producten gaat gebruiken. Gebruikte producten kunnen niet geretourneerd worden.
  • De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Ik adviseer om ten aller tijden je pakket aangetekend retour te sturen, omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt altijd bij jou of PostNL (indien aangetekend).
  • Mocht je het product willen ruilen voor een ander product, zullen de kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product voor eigen rekening zijn.
  • Bewaar het verzendbewijs van de retourzending tot het volledig is verwerkt. Zonder bewijs van verzending kan Beautique Salon niet aansprakelijk worden gesteld voor pakketten die zoekgeraakt zijn bij de post. Zodra je pakket verwerkt is, ontvang je automatisch een bevestigingsmail.

Retouradres

Beautique Salon

Mispellaan 14

7881RS Emmer-Compascuum

Veelgestelde vragen

Bestelling en levering

Wat is de levertijd?

Bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur geplaats zijn, worden dezelfde dag verzonden. Soms zijn producten niet op voorraad en kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Mocht de bestelling om wat voor reden de levertijd niet halen, dan breng ik jou hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Pakketjes worden verstuurd met PostNL, echter heb ik geen invloed op de bezorgsnelheid van PostNL. Heb jij een mailtje van mij ontvangen dat jouw pakket is verstuurd, dan ligt verhindering niet bij mij.

Wat zijn de verzendkosten

De verzendkosten voor een bestelling in Nederland bedraagt €6,95. Bij bestellingen boven de €75,- betaal je geen verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

Wanneer jouw bestelling is afgerond, is het helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren of aan te passen. Mocht jij een aanpassing willen doen, mail dan naar info@beautiquesalon.nl of bel naar 0646107553. Mits de bestelling nog niet is afgerond, kan ik kijken wat ik voor je kan doen.

Mijn bestelling klopt niet

Klopt je bestelling niet? Neem dan even contact met mij op. Dit kan via info@beautiquesalon.nl

Wat is de status van mijn bestelling?

Wanneer jouw bestelling is aangemeld voor verzending, ontvang je een mail met de verzendgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging of orderbevestiging ontvangen

Ik raad het altijd aan om eerst je SPAM map te controleren. Staat daar ook geen mail in, neem dan even contact met mij op via info@beautiquesalon.nl

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat jouw bestelling is aangemeld bij PostNL, ontvang je een mail met de track & trace code. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.

Mijn product is defect of beschadigd

Heb jij een defect of beschadigd product ontvangen? Neem dan contact met mij op via info@beautiquesalon.nl

Afhalen

Kan ik mijn producten ook afhalen?

Woon jij in de buurt, dan is het ook mogelijk om jouw producten af te halen. Kies dan voor de optie afhalen. Wanneer je bestelling klaar is, neem ik contact met jou op voor een geschikt moment om jouw bestelling af te halen. Het is alleen mogelijk om producten op afspraak op het halen.